Gjennopplivningstråden
+2
Are
Gurken
6 posters
Larsens :: The Larsens :: Random
Side 2 av 2
Side 2 av 2 • 1, 2
Re: Gjennopplivningstråden
Hello Amanda. You don't know me, but I know you. I want to play a game. Here's what happens if you lose. The device you are wearing is hooked into your upper and lower jaw. When the timer in the back goes off, your mouth will be permanently ripped open. Think of it like a reverse bear trap. Here, I'll show you. There is only one key to open the device. It's in the stomach of your dead cellmate. Look around Amanda. Know that I'm not lying. Better hurry up. Live or die, make your choice.
Oh, God, WE LOSING HIM!
Må vi virkelig begynne å prate om været her eller?
Må vi virkelig begynne å prate om været her eller?
Gurken- Über-keiser og Riksmarskalk
- Antall Innlegg : 57
Registration date : 14.08.2007
Dette e gjennopplivningstråden so poste like gjerne lignelsen om Lasarus som oppstod fra de døde
19 Det var en rik mann som kledde seg i purpur og fineste lin og levde i fest og luksus dag etter dag. 20 Men utenfor porten hans lå det en fattig mann som het Lasarus, full av verkende sår. 21 Han ønsket bare å få mette seg med det som falt fra den rikes bord. Hundene kom til og med og slikket sårene hans.
22 Så døde den fattige, og englene bar ham til Abrahams fang. Den rike døde også og ble begravet. 23 Da han slo øynene opp i dødsriket, der han var i pine, så han Abraham langt borte og Lasarus tett inntil ham. 24 'Far Abraham,' ropte han, 'forbarm deg over meg og send Lasarus hit, så han kan dyppe fingertuppen i vann og svale tungen min. For jeg pines i denne flammen.' 25 Men Abraham svarte: 'Husk, mitt barn, at du fikk alt det gode mens du levde, og Lasarus fikk det vonde. Nå trøstes han her, mens du er i pine. 26 Dessuten er det lagt en dyp kløft mellom oss og dere, slik at de som vil komme herfra og over til dere, ikke skal kunne det, og ingen kan gå over fra dere til oss.' 27 Da sa den rike: 'Så ber jeg deg, far, at du sender ham 28 til mine fem brødre hjemme hos min far for å advare dem, så ikke de også skal komme til dette pinestedet.' 29 Men Abraham sa: 'De har Moses og profetene, de får høre på dem.' 30 Han svarte: 'Nei, far Abraham, men kommer det noen til dem fra de døde, vil de omvende seg.' 31 Abraham sa: 'Hører de ikke på Moses og profetene, lar de seg heller ikke overbevise om noen står opp fra de døde.'»
19 Det var en rik mann som kledde seg i purpur og fineste lin og levde i fest og luksus dag etter dag. 20 Men utenfor porten hans lå det en fattig mann som het Lasarus, full av verkende sår. 21 Han ønsket bare å få mette seg med det som falt fra den rikes bord. Hundene kom til og med og slikket sårene hans.
22 Så døde den fattige, og englene bar ham til Abrahams fang. Den rike døde også og ble begravet. 23 Da han slo øynene opp i dødsriket, der han var i pine, så han Abraham langt borte og Lasarus tett inntil ham. 24 'Far Abraham,' ropte han, 'forbarm deg over meg og send Lasarus hit, så han kan dyppe fingertuppen i vann og svale tungen min. For jeg pines i denne flammen.' 25 Men Abraham svarte: 'Husk, mitt barn, at du fikk alt det gode mens du levde, og Lasarus fikk det vonde. Nå trøstes han her, mens du er i pine. 26 Dessuten er det lagt en dyp kløft mellom oss og dere, slik at de som vil komme herfra og over til dere, ikke skal kunne det, og ingen kan gå over fra dere til oss.' 27 Da sa den rike: 'Så ber jeg deg, far, at du sender ham 28 til mine fem brødre hjemme hos min far for å advare dem, så ikke de også skal komme til dette pinestedet.' 29 Men Abraham sa: 'De har Moses og profetene, de får høre på dem.' 30 Han svarte: 'Nei, far Abraham, men kommer det noen til dem fra de døde, vil de omvende seg.' 31 Abraham sa: 'Hører de ikke på Moses og profetene, lar de seg heller ikke overbevise om noen står opp fra de døde.'»
Det der leste vi på barneskolen, Bendik, så du har hørt det før. Veldig masse kult som står i bibelen.
***SPOILER***
Han kule duden med lang hår og skjegg, vanntette bein og vintrikset vintrikset dør. Synd det, Bendik
Han kule duden med lang hår og skjegg, vanntette bein og vintrikset vintrikset dør. Synd det, Bendik
Ikkje glem at han overvant døden og stod opp på den 3. dag.
Ørjan- Likestillingsminister og Simultanrimeminister
- Antall Innlegg : 118
Registration date : 28.07.2007
aaah! MEGASPOILER!
HAter dere! Mange brae historier i bibelen! www.bibelen.no rocks! synd jeg aldri gidder å lese
Gurken skrev:***SPOILER***
Magiker som dør og står opp igjen. Just like Harry Potter and Gandalf!
Ska vi legge ner driten?
DJ Shiny doo- Über Kultur- og Sunn fornuftminister
- Antall Innlegg : 39
Registration date : 07.08.2007
Legge ned???Detta kan vi jo se tilbake på i mange år framover, ska bli utrolig vittig å sjekke ut når i e 25 ka i meinte når i va 17
Ørjan- Likestillingsminister og Simultanrimeminister
- Antall Innlegg : 118
Registration date : 28.07.2007
Ja, forsåvidt sant det.
DJ Shiny doo- Über Kultur- og Sunn fornuftminister
- Antall Innlegg : 39
Registration date : 07.08.2007
Side 2 av 2 • 1, 2
Larsens :: The Larsens :: Random
Side 2 av 2